.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در مازندران
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:تزریق واکسن کرونا این هفته با سرعت بیشتری در مازندران انجام می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه سپاه کربلای استان با همه امکانات و تجهیزات آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی مازندران است، گفت: این هفته شاهد افزایش تزریق واکسن کرونا در استان خواهیم بود و امیدواریم در آینده نزدیک همه افراد بدون در نظر گرفتن محدودیت سنی واکسن کرونا دریافت کنند.

او افزود:سپاه کربلای مازندران با افتتاح یک مرکز مستقل، شامل تجهیزات، پزشک، مدد کار، هفته گذشته در شهرستان آمل، برای تزریق واکسن کرونا آمادگی کامل دارد و در بقیه مراکز درمانی نیز با همه امکانات و تجهیزات در خدمت دانشگاه علوم پزشگی استان، برای تزریق واکسن قرار دارد.

سردار مسلمی گفت:سپاه کربلای مازندران در ۱۶ کلینیک (درمانگاه) و یک بیمارستان آماده خدمات رسانی درمانی به افراد نیازمند و آسیب پذیر جامعه هستند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه، در ۳ ماه نخست امسال ۶۷ میلیارد تومان از کمک‌های خیران، مردم خیر اندیش، دستگاه‌های مرتبط و حمایتی، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، توسط سپاه و بسیج استان جمع آوری شد، افزود: این کمک‌ها در بخش‌های مختلف مانند تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، لوازم التحریر، تبلت، سبد کالای معیشتی، هدایای نقدی میان خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

سردار مسلمی گفت با اشاره به اینکه ۴۴۰ میلیارد تومان، نیز از کمک‌های خیران و دستگاه‌های مرتبط پارسال جمع آوری شد و در بخش‌های مختلف، تهیه جهیزبه، سبد کالای معیشتی، لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش میان خانواده‌های نیازمند توزبع شد، گفت: در بخش تهیه جهیزیه در قالب ۲۵۰ سری جهیزیه، به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پارسال هزینه شد.

او افزود: سپاه کربلای مازندران در طرح شهید سردار سلیمانی نیز با کمک بسیجیان و خیران در تهیه ماسک و توزیع آن‌ها، توزیع مایع ضدعفونی کننده و نیز شناسایی و قرنطینه کردن بیماران و کمک مومنانه در پیشگیری و درمان بیماران کرونایی بسیار تلاش کرد و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با قدردانی از خیران، مردم خیر اندیش، سازمان‌ها و ادارات و نهاد‌ها مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات از مردم خیر اندیش مازندران خواست تا کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به خوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات تحویل دهند تا به مناسبت‌های مختلف در میان نیازمندان و در این شرایط کرونایی در میان اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شود.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.